Дистанційне навчання

Дистанційне навчання на період з 06.04 по 10.04 
Математика
06.04 Тема Утворення чисел від 90 до 100. Задачі на суму та остачу.
 Робота за підручником С.106, розглянути усно завдання 1,2,3.
  • Пригадати, що 67 - це 6 дес. і 7 од.
  • Поміркуйте, як утворити число 100?.....  - правильно: до 99+1 буде 100.
  • Давайте полічимо десятками: 10, 20, 30,а далі........?
  • У зошиті виконати письмово обчислення 11 на С.107
  • Перевір свої знання: 






 Ураїнська мова
 06.04 Буквенний та словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
Читання. Повторити  текст про Катрусю. С.8 -посібник "Українська мова"
 Повторити написання вивчених літер:Я,Ю,Є,Ї., щ,ф,ь знак.- написати  на один робочий рядок у тоненькому робочому зошиті.
На другому робочому рядку написати слова, у яких зустрічаються ці літери. Наприклад, їжачок, лялька, фартух...- 10 слів.
Перевір свої знання 

Читання про Катрусю - читаємо виразно, звертаємо увагу  на розділові знаки. Де кома - зупиняємося, де крапка - інтонація вниз, завершена думка, а де  знак питання ? - питальна інтонація - запитуємо
Вправи для розчитування "Блискавка"

07.04
Математика 
 Лічба десятками в межах 100. Порівняння іменованих чисел.
Працюємо разом!
Розпочнемо з усного рахунку . Рахуємо десятками:10,20,30,........100
Пригадали, що 26 -це 2 дес. і 6 од., 34 - це 3 дес. і ? од., 98 -це....?
Робота з підручником С. 108. попрацюємо письмово. у зошиті № 2,3 .
Виконаємо порівняння № 4 (усно) , не записуючи, поставимо знаки.
Попрацюємо над задачами № 5  за малюнками. Уважно прочитай умову задачі, що відомо в задачі? Знайди та прочитай запитання до задачі. Дай відповідь на поставлене запитання.  Щоб дізнатися скільки всього  треба...-  (додати)   Будь уважний, у тебе все вийде!
https://www.youtube.com/watch?v=Gg0gwEn6140 лічба десятками
https://www.youtube.com/watch?v=i2vztVAFIxU мульт. вчимо  час 
07.04Українська мова. Читання 
Повторення вимови звука Й у словах.
 Г. Малик "Дядько Йой!
Працюємо за посібником "Українська мова" С.10.
Уважно прочитай   текст. (Уважно прослухай текст, який тобі прочитає мама).Розглянь малюнок. Чи підходить малюнок до нашого тексту? Докажи свою думку. Перечитай ще раз оповідання, дай відповіді на поставлені запитання під малюнком.
Поглянь у вікно, а який ранок  сьогодні ? Напиши, намалюй про це у щоденничку вражень. Поділись
07.04Українська мова
Буква Й ,буквосполучення йо
Працюємо разом . Спочатку пригадай  написання Йй та напиши один рядок у тоненькому зошиті. 
Попрацюєо з посібником.С. 11. Завдання 1,2 виконай усно, а №3 - письмово( утвори слова і запиши. Пам'ятай , що буквосполучення йо  розривати не можна!)
Попрацюй самостійно вправа №4. 
 Прочитай завдання і спробуй виконати . У тебе вийде!(лише два слова) .
А хто ще не  втомився,той виконає усно вправу 5. . ( Пригадай:у слові стільки складів, скільки голосних звуків Наприклад; цукерка- голосних 3 звуки, тому й 3 склади)
07.04 "Я досліджую світ" 
Будова рослини
Попрацюємо за підручником С. 65  Разом з дорослими попрацюйте в парі.
На прикладі кімнатної рослини  розкажи та покажи   будову рослини . Пригадай наші уроки і дай відповідь на запитання. Без чого не може жити рослина? Переглянь сторінки друкованого зошита  та попрацюй самостійно в ньому. А головне : будь природі другом!
https://learningapps.org/4561965 будова квітки



08.04. 
Математика
Визначення кількості десятків і одиниць у двоцифрових числах
Розпочинаємо роботу разом, давай напишемо математичний диктант (записуй лише відповідь у рядок, через клітинку)Готові?
- Яке число стоїть за числом 39, напиши.
- 5 дес.4 од. -яке це число?
- напиши сусідів числа 70
- Напиши попереднє число 100
Попрацюємо за підручником С.109
Усно виконай завдання 1,2 ( уважно читай , слухай завдання і все у тебе вийде)
Задачу3 прочитай , розглянь малюнок і дай відповідь на запитання -усно
Обчисли приклади 5 самостійно в зошит . Це приклади, як насіннячко. 
Оціни свою роботу, постав смайлик: веселий чи усміхнений?


https://www.youtube.com/watch?v=Gg0gwEn6140 лічба десятками
08.04 Укр.мова (читання)
Дивовижна історія про дивовижну країну
Працюємо разом за нашим посібником С. 12
Прослухай текст уважно  та спробуй уявити картину
Прочитай самостійно ще раз . 
Розкажи про свою уяву. Вона ,напевно, якась фантастична?! 
Так ти можеш сам потрапити в цю країну. Для цього візьми у мами гудзики  та змайструй. ...А що в тебе вийде - поділись зі мною. Мені буде цікаво. Чекаю.
08.04 Укр.мова
Повторення букви Гг
Працюємо на С.13.
 Вправа 1 - назви предмети. Що і кого ти бачиш? Запиши ці слова. Для цього є відведе місце на сторінці.
Вправа 2 _ цікава. Розкажи дорослим  про ці предмети. Де ти з ними зустрічався?

Напиши  речення з поданих слів. (Не забувай, що слова в реченні ми пишемо.... (окремо))
Бажаю успіхів.
Фізична культура
 Щоб бути здоровим, не забувай про ранкову зарядку
 Руханка нам допоможе відпочити і зміцнити здоров'я 
https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=13&t=0s



13.04Математика
Метр. Складання задач за малюнком. 
Попрацюємо разом. Повторимо одиниці вимірювання довжини.
(1 см, 1 дм).
Пригадали, що 1 дм=10см.
Поміркуй і дай відповідь: 2дм = ...(20см), 3дм =... (30 см), 4дм=...
9дм=... (90см). А 10дм=??? (100см)
Запам'ятай :100см=1м(метр) - це більша одиниця вимірювання довжини
1м=10дм Отже ти вже знаєш що одиниці виміірювання довжини є см,дм і м(метр)
https://www.youtube.com/watch?v=fSGwrAoLXeM одиці вимірювання довжини
Попрацюємо за підручником С.112. Завдання 2 (усно), завдання 3 - зверни увагу  і запам'ятай !
Завдання 4 - розглянь і проаналізуй: Хто на змаганнях зі стрибків переміг.
А ти не хочеш перевірити, яка довжина твого стрибка з місця? Хто бажає - виконайте і запишіть результат у  щоденничку враження . Бажаю успіхів! .
13.04. Українська мова. Читання
Закріплення навичок читання.
Попрацюємо разом за посібником "Українська мова" С.16.  Тебе чекає цікава пригода!!! Добра полівочка, а хто ж це така, ти дізнаєшся, коли прочитаєш сам.
Коли прочитаєш, дай повні відповіді на запитання, які ти прочитаєш під світлиною. Я впевнена, що тобі сподобається ця пригода.Хочу побачити твої відгуки у нашому щоденничку. Як ти вважаєш,як же горошинка віддячила нашій героїні? - намалюй свою відповідь.
13.04
Українська мова
С. 17 тебе чекає Виконай завдання. У тебе вийде цікаве продовження цієї казки.



15.04 Математика 
Запис двоцифрових чисел в межах 100
Працюємо разом . Математичний диктант для тебе, мій друже!
https://www.youtube.com/watch?v=9uyMo9p-tEE

2.Візьми свою улюблену іграшку і разом із нею порахуй  десятками до 100, п'ятірками - до 20.
Працюємо за підручником С. 113 
Виконай завдання 2 за поданою таблицею. Пригадай , які це кругові пиклади? -Пригадав, тоді ти швидко виконаєш завдання 5   
А ця вправа на закріплення 
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/kupivlia-za-hryvni  купи морозиво
 Бажаю успіхів !
15.04 Укранська мова . Читання 
Цікава пригода Єнота.Повторення букви Є
Пропоную переглянути мультфільм
https://www.youtube.com/watch?v=djGa71cPvD4
Попрацюємо разом за посібниом "Українська мова"- прочитай історію про Єнота та порівняй з тією , що переглянув. Чим вони відрізняються? Що спільного? Тому робимо висновок...  ( Даруйте свою  посмішку )
Стань актором і розіграй діалог  - розмову Єнота  з тими, кого він зустрів.
15.04.Українська мова
Буква Єє у словах.  Повторення вивченого
Пригадай, що ми знаємо про букву Єє. Перевір свої знання за правилом на С.21 (коли буква є позначає два звуки, а коли - один)
Вправу 1 виконай усно - склади речення про дітей, використовучи імена Євдокія, Євгенко.
Вправа 2 - письмово. Прочитай уважно завдання до вправи, розглянь малюнок.  Запиши, що в тебе вийшло.
15.04 Фізична культура 
Ранкова зарядка 
https://www.youtube.com/watch?v=eLN2
4T1t35Q весела зарядка з корисними порадами


?21.04
"Я досліджую світ"
Тварини - багатство нашої планети. Якими бувають тварини?
Ранкова зустріч: привітання до сонечка, до квітів, до пташок за вікном 
Проблемне запитання: хто може мешкати з людиною в оселі(домівці)? (тваринки)
https://www.youtube.com/watch?v=2XGU0y_y9fw  тварини навесні
Працюємо разом за підручником С.72-73
Розглянь світлини, кого ти ще можеш назвати, щоб продовжити розповідь про тварин?
Практична робота : Збережи одну неповторну мить весни (фото, виріб, малюнок)
та подаруй мені смайлик твого настрою.

Українська мова. Читання
Цікаві пригоди наших друзів.
Працюємо разом за посібником С. 24.
Порада для тебе, мій друже.Розглянь світлину  та вислови свою думку: про що буде йти мова у тексті, з яким ти сьогодні познайомишся?
Прочитай разом з дорослими: чи справдилась твоя думка?
Самостіна робота. Повторно прочитай текст, звертаючи увагу на підкреслені слова, читай їх правильно - м'яко ( ь знак у словах) .
Дай відповіді на поставлені питання під світлиною. Який ти висновок зробив для себе? Твоє ставлення до птахів я хочу побачити у щоденничку вражень
Українська мова
Повторення вивченого про ь знак. Написання слів з ь знаком. Поділ слів для переносу
 Хвилинка творчості https://www.youtube.com/watch?v=xcK0_xgiA7Y складаємо розповідь про весну
Працюємо разом за посібником С.25
1. Загадка для тебе від Лісовичка (завдання1) - відгадай.
Щоб виконати практичне завдання до цієї вправи, треба пригадати правило : як ми ділимо слова для переносу (по складах) та буквосполучення ьо ніколи не розривається). Пригадали? Закріпи свої знання - виконай завдання до вправи  усно.
2. Практична робота, вправа 2 - поділи на склади слова ( у слові скільки голосних звуків, стільки й складів  - це тобі підказка)



Математика 
Усне додавання в  межах 100 без переходу через десятої . Узагальнення знань 
Пропоную перевірити свої знання. 
1 варіант завдань розбери усно, потренуй свою пам'ять.
2 варіант - працюй самостійно в зошиті. Після виконання завдання постав смайлик ( усміхнений - тобі легко , похмурий - тобі щось не зрозуміло) Завдання  роботи ти отримав окремо. Бажаю успіхів!.



27/04 Українська мова
Узагальнення знань Закріплення вивчених літер. Буква щ Звуковий аналіз слів.
Працюємо разом. Посібник нам допоможе пригадати цікавий матеріал про букву щ.
- А що ми повинні пам'тати   про літеру "щ"? ( вона позначає два звуки (ш,ч)
- Прочитай вправу 1 . Чи правильно ти відповів? Якщо так, то постав відповідний смайлик  до вправи.
Робота за малюнками вправи 2 - утвори слова. Чим цікаві ці слова? (є буква щ)
- Розглянь звукові схеми. напиши ті слова, які відповідають схемам.
Завдання 3 для справжній шукачів - для тебе! Я знаю, що ти швидко знайдеш речення , в якому повинно бути аж три слова з буквою "Щ" . Бажаю успіхів, мій друже!

Українська мова.Читання 
Родинні відносини. Повага до старших.
Бабусин борщ.В.Сухомлинський
Працюємо разом за  нашим посібником С.26
Розглянь малюнок  та подумай, про кого говориться в оповіданні, з яким ми сьогодні будемо знайомитися?...
Тобі цікаво, чи правильно ти відповів? А щоб дати відповідь на це запитання, треба прочитати самостійно текст.
У щоденничку вражень напиши  слова, які ти говориш, коли бабуся пригощає тебе.
Прочтай оповідання ще раз і зверни увагу на діалог та розділві знаки в кінці речень. Прочитай цю частинку в особах зі своїми іграшками. Поділи кожному ролі і попрацюйт разом. Тобі сподобається я знаю.
Математика
Назви двоцифрових чисел. Задачі на збільшення на декілька одиниць.
С. 114 працюємо разом за підручником.
1.Почнемо заняття з усного рахунку. Візьми свою улюблену іграшку і вам буде веселіше. Порахуй від 43 до 53 ти, а від 87 до 100 - твій друг, якого ти вибрав на заняття . Я раджу не поспішати, називати числа правильно.
2.  Виконай завдання 2 у зошит. Пригадай правила письма. Старанно пиши кожну цифру у числі. Покажи своєму другові, як ти навчився писати , який ти старанний.
3. Розглянь малюнки до задачі 3. Усно розв'яжіть її. . Пригадай, щоб дізнатися на скільки більше (менше) одне число від  іншого  треба ....(віднімати)
4. Покажи як ти вмієш самостійно працювати. Виконай кругові приклади 6 та одну задачу на вибір 5. Бажаю успіхів. 
04.05.2020 
Українська мова
Математика
      Продовжуємо наше навчання.                                                     
  Українська мова  Повторимо текст на С.30 про ромашку та запиши  письмові відповіді на запитання на С.31.                                                                         Математика  Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд.      С, 116 Перевірити обчислення (завдання 6 - усно) - Що ти можеш сказати про роботу дітей, які виконували це обчислення?;                                                                      письмово виконати завдання 7 ( пригадай правило утворення наступного числа) та задачу 5 ( уважно прочитай умову, запитання)       Бажаю успіхів

Комментариев нет:

Отправить комментарий